تفاوت جاروبرقی صنعتی و خانگی

تفاوت جاروبرقی صنعتی و خانگی

جاروبرقی از پرکاربردترین تجهیزات نظافتی است که برای نظافت محیط های گوناگون از آن استفاده میشود.

جاروبرقی ها از نظر ساختار و نحوه عملکرد ،با هم مشابه هستند و مهمترین تفاوت آنها به قدرت سامانه مکش ،ظرفیت مخزن و قدرت فیلتراسیون برمیگردد که جاروبرقی ها از این جهت به دسته های گوناگون تقسیم بندی میشوند و هر بخش صنعتی یا تجاری با توجه به نیاز خود از یکی از انواع جارو برقی ها استفاده میکند.

برای ارتباط با عمده فروشی جاروبرقی اینجا کلیک کنید.

جاروبرقی خانگی 

جاروبرقی خانگی

جاروبرقی خانگی وسیله ای که برای جمع آوری زباله و نظافت محیط های خانگی و دفاتر کوچک کاربرد فراوانی دارد.جاروبرقی خانگی ساده ترین نوع جاروبرقی است که معمولا درابعاد کوچک و سبک تولید میشود و برای جمع آوری مواد جامد و خشک و آلودگی های معمولی از آن بهره میگیرند.

 جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

 

جاروبرقی صنعتی یک ابزار قدرتمند است که قابلیت مکش فوق العاده بالایی دارد و در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی برای جمع آوری آلودگی ها کاربرد فراوانی دارد.

قدرت مکش

تعداد موتورها در جاروبرقی های صنعتی بیش از یک موتور(2-3-4موتور) بوده ،در نتیجه قدرت مکش بیشتری نسبت به جاروبرقی های خانگی خواهند داشت.

بعلاوه جاروبرقی های صنعتی بعلت دارا بودن تعداد موتور بیشتر قابلیت کارکرد در زمان بیشتری دارند چراکه بصورت اتوماتیک قابلیت استراحت دهی به موتورها را دارا میباشند و طی عملیات نظافت میتوانند به نوبت موتورها را استراحت دهند تا از داغ کردن بیش از اندازه موتورها جلوگیری شود.

دستگاه های جاروی صنعتی به دلیل دارا بودن موتورهای توربینی دائم می توانند بصورت پیوسته و بدون وقفه مورد استفاده قرار گیرند.

ظرفیت مخزن

مخزن جاروبرقی

همانطور که همه شما میدانید جاروبرقی های صنعتی برای محیط های بزرگ صنعتی استفاده میشوند و قابلیت جمع آوری حجم بیشتری از آلودگی ها را نسبت به جاروبرقی های خانگی دارند.هم چنین نوع آلودگی ها نیز در محیط های صنعتی و خانگی کاملا متفاوت است.

به همین دلیل است که مخزن جاروبرقی های صنعتی نسبت به جاروهای معمولی متفاوت بوده و از حجم بیشتری برخوردار است.

در جاروهای خانگی زباله در پاکت یا کیسه زباله ریخته میشود ولی در جاروهای صنعتی زباله در مخزن ریخته میگردد.

  فیلتر جاروبرقی

فیلتر جاروبرقی

فیلتر جاروبرقی صنعتی مخروطی شکل است و مساحت آن 8000 سانتی متر مربع میباشد.شکل مخروطی و مساحت بالای فیلتر جاروبرقی صنعتی منجر به کارکرد بالای آن بدون نیاز به تعویض نسبت به سایر انواع دستگاه ها شده است.

جاروبرقی صنعتی مجهز به کالسکه مقاوم فلزی بوده که ازاین جهت درمقابل ضربه و برخورد با موانع مقاوم است، درحالی که جاروهای خانگی اینگونه نیستند و در برخورد با موانع آسیب پذیرند.

از دیگر تفاوتهای این دو نوع جارو میتوان به این مورد اشاره نمود که جاروهای صنعتی باتوجه به کاربردشان از ابزار تخصصی بیشتری در مقایسه با جارو معمولی استفاده میکنند.مانند: برس پارویی آب ، گوشه گیر صنعتی ، مبل پاک کن پلاستیکی و…

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از تولیدکننده جاروبرقی  اینجا کلیک کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.